zaterdag 2 maart 2013

Van volle naar lege fruitmand


Fruit; bij ons thuis is het meteen op. Appels, sinaasappels, mandarijnen, bananen... Alle soorten komen aan bod. Noem ons healty-freaks, maar voor je het weet kijk je even niet en hupsakee: alles op. Dat is ook wat ik jullie ga laten zien. In 4 foto's - per dag 1 foto - is het fruit op. Geloof je het niet? Kijk dan maar snel verder!




Day 1
De fruitmand is nog helemaal gevuld. Veel appels, veel mandarijnen en een paar sinaasappels. Ook nog citroenen, maar dat is niet echt fruit waarvan je denkt: 'Hmm, laat ik eens lekker een citroen naar binnen werken. Tuurlijk, doe ik wel eens vaker, hoor!' Nee, niet echt. Die zullen dus niet echt snel opgaan. Maar de anderen? Ja, die wel. Ik schat dat de appels het snelste weg zijn.






 
Day 2
En op dit moment kreeg ik ruzie met de computer. Hij wil niet doen wat ik wil dat hij doet... Hij is dus erg eigenwijs. Maar goed, dit is dus foto 2 van dag 2. Zoals je kunt zien zijn inderdaad de appels aan de winnende hand; véél minder appels dan op de andere foto. Verder raken de sinaasappels ook al wat 'opper'.
 
 
Day 3
Nu is het echt leeg. Alle appels zijn van de aardbodem verdwenen en verwerkt in een salade, pannenkoek of gewoon opgegeten uit de losse hand. De citroenen zijn nog steeds niet weg! Het spijt me citroenen, jullie zijn in huize Simons niet heel erg geliefd. De fruitmand is al aardig leeg en het moet niet lang meer duren, totdat hij helemaal zielig alleen in een hoekje staat.
 
 
Day 4
En dan dag 4: het leven van een volle fruitmand loopt ten einde. De citroenen zijn bijna allemaal weg (ook al moet ik bekennen dat ik er één had laten vallen - dat bleek achteraf). En ook de andere fruitsoorten zijn weg. Wat jammer nou ;).
 
Dat was het 'fruitmand-avontuur'.
Ik hoop dat jullie dit een beetje leuk vonden om naar te kijken. En hé, supersorry dat ik sinds Valentijnsdag niks meer van mezelf heb laten horen. Ik weet niet wat het was, het kwam er geloof ik gewoon niet zo van.
Ik zit te denken om ChocoCato nog unieker te maken, door ook gedichten of (korte) verhalen op mijn blog te plaatsen. Ik houd ontzettend veel van schrijven (lees hier en lees hier), dus waarschijnlijk ga ik dit gewoon doen!
 
Mijn computer heeft last van de ziekte: 'ik-doe-lekker-wat-ik-wil-dus-zet-ik-de-tekst-in-het-midden-wat-ben-ik-irritant', dus dan weet je dat eventjes ;p
 
 
Is het fruit bij jullie thuis ook zo snel op? Of moet je jezelf naar de fruitmand slepen?
 

3 opmerkingen:

Wat leuk dat je wilt reageren! Ik lees jouw comment altijd!