maandag 25 maart 2013

Drinks: Innocent


 
Innocent, een ontzettend lekkere fruitsmoothie. Ik houd ervan. En wat zet ik op mijn blog? Juist ja, eten waar ik van houd. Dit is geen advertentie ofzo. Ik wil dit gewoon met jullie delen!
O ja, ik heb ook flink uitgepakt met foto's bewerken. De verpakking van Innocent is gewoon zo ontzettend vrolijk en leuk, de foto's moesten ook zo worden! 
 

 
 
Zoals ik al zei: de verpakking is ontzettend leuk en er is veel aandacht aan besteed. Op het pak staan mooie, kleine tekeningetjes, en het lijkt net alsof het individueel handgemaakt is. Ook is er echt nagedacht over de teksten en kleuren. Zo kun je bijvoorbeeld het pak recyclen, door een kaart te versturen, gemaakt van het karton van de verpakking! Of wat dacht je van teenslippers? Erg milieuvriendelijk allemaal! Maar aan de andere kant... Zou jij een kaart versturen van een lege Innocent-pak? I don't know... Desalniettemin: heel erg origineel.
 

     "Made by Mother Nature. Daddy was busy."           




 
Ingrediënten voor 750 ml (= 1 pak):
2,5 geperste appels
2 gepureerde bananen
16 geperste witte druiven
4 geplette aardbeien
72 geplette zwarte bessen
11 geplette bramen
1/2 geperste sinaasappel
een beetje limoensap

Je kunt het dus zelf ook makkelijk maken.



Ik realiseer me nu, dat ik eigenlijk alleen over het uiterlijk heb gesproken. Hoe is het 'innerlijk'?
In één woord: heerlijk. Ik wil het afraden voor in de ochtend, want dan valt het bij mij iets te zwaar. Maar in de middag, tussendoor, bij het avondeten, desnoods voor het slapen gaan... Lekker. Er zijn ook nog andere smaken, die heb ik ook geproefd, maar deze smaak blijft toch wel mijn favoriet.

Wat ik me nu zit te bedenken: je kunt er zelfs een lekker ijsje van maken! In een glas, met een stokje erin en - hup - in de vriezer. Na een dag heb je een heerlijk waterijsje.

Volgens mij heb ik nu wel duidelijk gemaakt hoe lekker ik Innocent-drink vind. De verpakking, de smaak, de handige draai-dop... Alles klopt! Niks op áán te merken. Ik ben laaiend enthousiast. Jullie ook?

Heb jij Innocent al eens geproefd?

1 opmerking:

Wat leuk dat je wilt reageren! Ik lees jouw comment altijd!